Jempu jemput

Wahai kengkawan, sudi sudikanlah menjengok ke hobi kami yang mana kekadang barangan yang dimiliki di anggap sebagai sampah oleh sesetengah pihak. Namun bagi kami ianya Harta yang boleh di kongsi bersama tatkala kebanyakan darinya telah tiada atau hilang di telan zaman. Bukan niat untuk menunjuk-nunjuk sekadar ingin berkongsi hobi,pengalaman dan pandangan bersama..Layanzz

Friday, July 2, 2010

TiN ToYs jengok-jengok ler.



Tin toys koleksi kami kebanyakan darinya Made In China..bukan re produce punya. Original boxes ada serial no..yg bestnye sume in good condition..Ada gak dari Japan .Yang saiz besar tu pakai battery..siap ada bunyi ngan  api lagi tuu.
Bukan anak omak yang main ,omak nyer yang duduk gila menelek..La nie tin toys pun susah nak cari, ada pun  harganya maaakkk ooi letih..maher benor. Dapat gak aku tengok olden days punya mainan..Colorful bila letak dalam almari.Paling syok tengok keta bomba ngan tanker tu.
Kereta kebal ni saiz paling besar dalam almari. Jenis Great Flying boat ,Fire Chief ,Racer tu ada banyak size, terpaksa campur2kan dah tak muat dah almari tiga pintu ni.Tu pun dalam kotak ada bawah katil lagi. Bila free nanti nak wat Jumbo Sale ler.

7 comments:

  1. salam..banyak toys..ada lebeh ke nak letgo?

    ReplyDelete
  2. mardiatie, motosikal berkunci tu BR pernah miliki dan main dulu di tahun 1970-an. betul kata lan antique, klau ada mana2 nk letgo, bagi tau.. BR follow..

    ReplyDelete
  3. Lan & BR : Roger..Tgu nk kemeh dlu.Nti kta bgtau ehh.

    ReplyDelete
  4. kita org ada kasut bola lama, tahun 80an dulu...tukar dgn botol fn...

    ReplyDelete
  5. bile tin toys ni nak wat sale ye.....

    ReplyDelete

Terimakasih di atas komen anda..Keep in touch.