Jempu jemput

Wahai kengkawan, sudi sudikanlah menjengok ke hobi kami yang mana kekadang barangan yang dimiliki di anggap sebagai sampah oleh sesetengah pihak. Namun bagi kami ianya Harta yang boleh di kongsi bersama tatkala kebanyakan darinya telah tiada atau hilang di telan zaman. Bukan niat untuk menunjuk-nunjuk sekadar ingin berkongsi hobi,pengalaman dan pandangan bersama..Layanzz

Saturday, July 10, 2010

Gali-gali botol lagi





Seketika ke sebuah pekan lama di Perak bebaru nihh..haaah dapat le pulak kembor 3 beradik..Jin apa?? Jin Tonik..F&N Tonic Water.Color Hijau ,kalau perhati betul2 tiga botol ni ada lain sikit, Botol 1st & 2nd Singa nya bertentangan.Botol yang 3rd pulak xde tulis Contents 200ml.Kami pun pd awalnya x perasan bila di amati betul betul barulah tau ada Freaky sikit.


Botol Campur-campur dalam peti F&N,bawah tu sepeti botol Kikapoo.Banyak yang masih ada air lagi ..nak try takut mabok la pulak..Udah expired daa..
Proses mencuci botol-botol yang baru dapat..hhuuhh lotih rasanya.Dapat ler Sprite sepeti walaupun Sprite ni tak berapa lama tapi sekarang mana nk jumpa dah botol kaca.
CoKe label merah.Jenis no berapa nk kena refer le nanti.


1 comment:

Terimakasih di atas komen anda..Keep in touch.