Jempu jemput

Wahai kengkawan, sudi sudikanlah menjengok ke hobi kami yang mana kekadang barangan yang dimiliki di anggap sebagai sampah oleh sesetengah pihak. Namun bagi kami ianya Harta yang boleh di kongsi bersama tatkala kebanyakan darinya telah tiada atau hilang di telan zaman. Bukan niat untuk menunjuk-nunjuk sekadar ingin berkongsi hobi,pengalaman dan pandangan bersama..Layanzz

Wednesday, June 23, 2010

Botol la pulak


La ni sume dok gali balik aerated water bottle..kami pun tak ketinggalan jugak..Antara koleksi paling kiri botol F&N kecil,ada beza sikit yg paling tepi outline dia merah yg second tu outline hitam.Hijau F&N tonic water,Orange Crush,Long Chan Bros kecil & Paling Kanan Long Chan gak tapi botol tirus.






F &N Collection.


Long Chan Bros. antara favorite collection..kenapa ya??? pasal dari ianya dari melaka..



 Coca Cola 500ML, Pepsi cola,Greensport,sinalco.

Yeos,7UP,AS Watson Beverages,Emboss Ideal Aerated, Atlas Ice Malacca (yang paling kami sayang) Botol guli ni.

4 comments:

  1. salam ziarah dan kenal...manyaknya botoi dan gelas..jangan berenti dari hobi gila ni...kalu senang mai le rumah saya. ada ka botoi atau gelas nak let go?

    ReplyDelete
  2. Salam Wow! banyak juga koleksi Akak ni..Tahniah! pedulikan ape orang nak cakap pasal hobi Gila ni..Hidup Botollogi!

    ReplyDelete
  3. En Lan: Salam sama kita yer.Terimakasih ats invitation k umah tu.Insyaallah.Klu ada lebih bleh let go.Nti kita update.
    Rasli:Salam.TQ dik..Yaaa Bottulll

    ReplyDelete
  4. Looking for old malaysian and indonesian bottle caps (water, soda, soy and other products). please contact at k.booij@xs4all.nl

    ReplyDelete

Terimakasih di atas komen anda..Keep in touch.